• Haberler
  • Milas
  • Milas'ta tepki çeken olay: Harcama yapmadı diye yerinden kaldırdılar! Zabıta kayıtsız kaldı

Milas'ta tepki çeken olay: Harcama yapmadı diye yerinden kaldırdılar! Zabıta kayıtsız kaldı

Turizmin kalbinin attığı yerlerden biri olan Milas'ta tepki çeken bir olay yaşandı. İddiaya göre bir işletme sahibi, yeterli harcama yapmadığı gerekçesiyle müşteriyi oturduğu masadan kaldırdı. Müşteri R.A., şikâyetçi olmak istedi ancak Milas Zabıtası tutanak tutmaya yetkisi olmadığını öne sürdü.

Milas'ta tepki çeken olay: Harcama yapmadı diye yerinden kaldırdılar! Zabıta kayıtsız kaldı
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Turizmi en önemli yerlerinden birisi olan Muğla'da bir işletme sahibi tepki çekecek bir davranışa imza attı. Milas Güllük Manastır Caddesi üzerinde yaşanan tartışma vatandaşları hayrete düşürdü. İddiaya göre Manastır Caddesi üzerinde bulunan bir kafeye gelen müşteri 4 kişilik masada tek başına oturdu. Ancak işletme sahibi müşteriyi istenilen oranda harcama yapmadığı gerekçesiyle masadan kaldırmak istedi. 

'AZ HARCAMA YAPIYOR DİYE MASADAN KALDIRDILAR'

Yaşanan tartışma üzerine müşteri R.A., 112 Acil Yardım Hattı'nı arayarak Jandarma ve zabıtanın olay yerine gelmesini istedi. Jandarma olayı zabıtaya devrederken, Zabıta da tutanak tutma yetkilerinin olmadığını öne sürdü. Vatandaşın şikayeti kayıtsız kaldı. Zabıtanın bu tutumu ise yerli ve yabancılar tarafından hayretle karşılandı. 

Yaşanan olaydan dolayı mağduriyetini dile getiren R.A., “Hafta sonları dinlenmek için gittiğim Güllük'te sahildeki bir kafeye geldim. Boş bir masaya oturup bir şeyler içmeye başladım. Denize girmek için hazırlık yaptığım sırada masaya gelen işletme personeli 'Eğer sahile gidecekseniz masadan kalkın, eşyalarınızı toplayın, masaya başka müşterileri alacağız' dedi. Masa 4 kişilik olduğu için yeterince harcama yapmadığımdan dolayı benim masadan kalkmam istenmiş." ifadelerini kullandı. 

MİLAS BELEDİYESİ ZABITASI KAYITSIZ KALDI

Milas Belediye Zabıtası'ndan yardım istediğini ancak zabıtanın ilgilenmediğini kaydeden R.A., “Karşılaştığım durum müşteri haklarına aykırı olduğu için Milas Belediye Zabıtası'ndan yardım istedim. Olay yerine gelen zabıta ekipleri meselenin kendilerini ilgilendirmediğini belirtti. Bunun üzerine 112'yi arayıp olayı anlatarak şikayetçi oldum. Bölge Milas Belediyesi'nin sorumluluğunda olduğu için jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma zabıta ile geldi. Ancak zabıta ne hikmetse yine şikayetimi kabul etmeyip beni Tüketici Hakları Hakem Heyeti'ne gönderdi." dedi. 

R.A., yaşadığı olaya, “Bu olay zabıtayı ilgilendirmiyor ise vatandaş turizm işletmelerinde yaşadığı sorunda kime müracaat edecek" sözleriyle tepki gösterdi. 

'MESELEYİ FAZLA UZATIRSA BİZ DE GEREĞİNİ YAPACAĞIZ'

Öte yandan işletme sahibi Y.A., ise kalabalık bir gün olduğunu ve diğer müşterilere yer açmak için tek kişilik sehpa vermeyi teklif ettiklerini söyledi. Y.A., kendisini şu sözlerle savundu: 
"Olayın bu kadar büyütülmemesi gerektiğini ve yaşananlardan sonra müşteriden özür dilediklerini belirten işletme sahibi Y.A., "Kalabalık bir gündü. Müşteri tek başına 4 kişilik masada idi. Diğer müşterilere yer açmak için kendisine bilgisayarını koyabileceği tek kişilik bir sehpa vermeyi teklif ettik. Kabul etmeyip işi büyüttü. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Ancak meseleyi daha fazla uzatırsa biz de gereğini yapacağız. İcabında mahkemeye bile başvuracağız"
Yaşanan olaya Milas Belediyesi Zabıta ekiplerinin kayıtsız kalması bir çok kişinin tepkisine neden oldu.

Haber Merkezi

Bakmadan Geçme