112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya, faaliyetleri hakkında Muğla Valisi Orhan Tavlı'ya bilgi verdi. Ziyarette 2020 yılında yaklaşık 1 Milyon 400 Bin çağrı alındığı, bu çağrıların acil durum aramaları, Vefa Sosyal Destek Ekip iletişimleri, İSDEM ihbarları, bilgi amaçlı danışma telefonlarından oluştuğu ve gereksiz aramaların Muğla' da düşük oranda seyrettiği ifade edildi.

İNŞAAT ÇALIŞANLARI FACİAYI BÖYLE PROTESTO ETTİ İNŞAAT ÇALIŞANLARI FACİAYI BÖYLE PROTESTO ETTİ

11 Şubat 112 Günü'nü tebrik eden Vali Orhan Tavlı, tek numara kapsamında faaliyet gösteren, Acil Çağrı, Vefa ve İSDEM çağrılarının sorunsuz alınmasında 2020 yılında 112 Acil Çağrı Merkezinin yoğun bir yıl geçirdiğini ifade ederek kurum çalışanlarına teşekkür etti.



Kaynak: Altar Zeyhan