Muğla’da bir akaryakıt istasyonunda çıkan tır yangını paniğe neden oldu. Henüz bilinmeyen bir nedenle alev alan tıra ilk müdahaleyi istasyon çalışanları yaparken, ihbar üzerine olay yerine polis ve Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.
Yangının yakıt tanklarına sıçrama riskine karşı bölgede geniş güvenlik önlemleri alınırken, itfaiye ekipleri 7 araç ve 17 personelle yoğun çalışma yürüttü. Ekiplerin zamanında müdahalesiyle facianın eşiğinden dönülürken, yangın kontrol altına alındı.
Can kaybı ya da yaralanmanın yaşanmadığı olayda tamamen yanan tır kullanılamaz hale geldi. Polis ve itfaiye ekipleri yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlattı.